Terima kasih

Hi all !

disebabkan hari ni ada kelas until malam, so rasa macam malas jek nak balik rumah weekend ni. since workload yang membukit makin malas rasanya nak balik rumah yang sekangkang kera tu. yes, hiperbola. actually tak lah dekat mana tapi tak lah sampai aku boleh jamak solat.

sebenarnya pagi tadi ayah ada call tanya balik ke tak sebab plan nak dinner together esok tapi aku still berkeras rasa tamaw balik. hardcore. until tengahari tadi dapat one call yang buat aku tukar fikiran. sedih sekejap. rasa bersalah pun ada.

tambahan lagi bila terbaca someone's post here lagilah buat aku bertambah tambah tambah tukar fikiran.


*paw-ing Google


sobsssss.

orang yang kena beli tiket bas berpuluh-puluh ringgit plus rumah jauh berbatu pun boleh balik why not me ? extra, mama dah provide own transport which untuk kesenangan aku guna waktu-waktu camnilah why don't i use it ? yes, got it.


sorry mama ayah. sorry dah lama tak balik. sorry. ini baru kl-selangor not yet selangor-aussie. haih. my bad. alpa.


Thanks for remind me !



No comments:

Post a Comment

Ha?