Curi semangat

Hi all !

dah beberapa malam tidur tak lena asyik terjaga. takut punya pasal. sekarang nak duduk dalam bilik sendiri pun trauma. semua sebab kauuuuuuuuu penceroboh ! puiii !


*Googled


plus, lately wifi pulak main nyorok-nyorok memanjang. agak-agaklah. orang main hide-and-seek pun appear balik. ni tak, usahkan jenguk intai pun tak. haram.

kes terbaru  minggu ni, dua malam lepas ada beberapa bilik kena ceroboh lagi ikut tingkap. lucky, takda barang hilang sebab kebetulan diorang baru balik dari rumah and simpan barang dalam almari.

seriau satu blok. apa yang dia minat sangat entah dengan blok ni. tapi satu yang pasti orang yang masuk ni bukan calang-calang orang. memang psiko habis. seriously.

kalau nak diikutkan pencuri/penceroboh yang waras akal fikiran, mereka still akan pakai topeng dan sorokkan identiti diri sebab mereka masih ada perasaan takut. tapi yang ni tak. sangat psiko dan berani mendedahkan identiti dia. dia tak risau ke orang boleh cam muka ? mereka ni lagi bahaya sebab mereka jenis yang berani dan sanggup buat apa saja untuk capai hasrat mereka. tekad. wadefak sungguh.


semangat aku diragut balik.

No comments:

Post a Comment

Ha?