Matahari pagi

Hi all!

selamat pagi. kacaknya matahari pagi ni!


today was the second day after kejadian yang memang 'haram' tu berlaku. so far nothing bad was happened. Alhamdulillah. yet, kitorang still dalam trauma and terrified.

okay actually last 2 nights ada berlaku kes 'pencerobohan' dalam our kolej. memang sebelum ni dah ada beberapa kes kecurian berlaku among all blocks dan jadi big issue jugaklah. risau memang risau tapi tak lah secuak macam last kes ni.


*Googled


last two nights, something horror happened kat blok aku. dan apa yang lebih menyeramkan benda tu berlaku kat bilik sebelah aku. SEBELAH. sumpah hati kecut. siapa tak seram.  it happened at 3 am early in the morning which semua orang confirm tengah nyenyak tidur.

there is one guy without shirt and dirty short pants gets into one room which is jiran aku. that girl was so shocked. sangat. tapi orang tuh warned not to make any noise sebab dia janji tak akan sentuh pun budak tu.
quite relieve tapi still cuak. then that guy siap bahasakan diri dia 'abang' . wadefak sungguh.

he took her lappy, phone and some of her money. yang peliknya that guy only took some of it. apsal kau tak rembat jek semua ? pelik. and lebih pelik lagi bila dia janji akan pulangkan balik her lappy next day at 3pm. memang psycho mamat ni aku rasa. ada ilmu mungkin. Wallahualam.

kalau takat hilang barang jek kira kurang sikit lah tahap ke-cuak-kan kalau nak dibandingkan bila kena faced orang yang macam ni pulak. serrrrammmmm. siapa tak trauma. kesian budak tu trauma nak tengok bilik dia waktu malam. yet, we still dalam langkah berjaga-jaga. sentri gilir-gilir still on yelah sebab memang ada probability for him to come back again. polis report pun dah buat.

 risau. cuak. seram.

lemah semangat aku. memang gelabah. malam pertama kejadian, the whole night aku dapat nightmare. benda yang sama tapi dalam macam-macam version. serious aku sesak nafas. Allah jek yang tahu.

cepat lah 'benda' ni settle. tak tahan bila malam jek aku akan jadi macam orang sakit, takda mood. rasa nak buat muka ketat jek. senyum tu sakit. HAHA. aku pun pelik jugak.


harap-harap 'dia' tak salah masuk bilik lah *praying*


Amin Ya Allah.

2 comments:

Ha?