Bahasa alien

Hi all !

pernah ada 'friend' spesis ini ? aku ada.

" Huii ? Kau pkirr akuh neh , nak sangad keh kat kaw ! Hui , cukup lha eh , kaw saked an hati aku , aku dha mency kaw sangadsangad. Tengs yawh . "

tak pun macam ni,

" hina sgAd ka AQ nieyh..
sAmpai na mnCy aq? "


" weyh bodho..(!)
unx duk kapel gan kaum sejenis pasai pa..(?)
AlLah xngako unx amaT dya la WEyH..(!) "

haaa yang ni lagi lah. aku rasa jari dia tempang ke kiri asyik tertekan CAPSLOCK button. mungkin.

" oK....sEsuka aJe ckP ak TirU...padaHal ak tgK contOH kaT inTernet koT!!!!!!!!!!!!!!gRam...da....mLas wat miNit mesYUarat aG!!! "

aku tak taw kenapa tapi mata aku memang tak boleh terima betul dengan gaya penulisan macam ni. mereka ada masalah perkembangan linguistik gamaknya. haram.

oh ya, yang ini mungkin lagi haram. bahasa alien mungkin.




sorry lah dik, aku bukan nak dajal kau tapi nak orang sedar jek. it was sooooooo annoying. seriously.

demn serious.

penat saja kau belajar bahasa melayu dari darjah satu. sia-sia.

No comments:

Post a Comment

Ha?