Mimpi

it's the 3rd day on 2011. and life just turn normal.

oh ya most people mula sekolah today. tapi aku dah masuk 3rd week. next week 4th week and clinic. urgh !

standard u sekarang kalau tanya pasal pengalaman sekolah rendah mesti masing-masing bagi jawapan " rindunya zaman sekolah rendah, rasa macam nak ulang balik waktu tuh.. " see? cliche. kalau aku pun aku cakap aku rindu those moment tapi x rasa pulak nak ulang balik zaman sekolah rendah. tak nak lah nanti kena hafal spelling. lepas tuh kena belajar geografi dan yang paling aku tak nak zaman add math. urgh ! okay, aku memang teruk. haha !

dulu aku nerdy. tapi sekarang aku comot. hm xda beza.


okay cakap pasal mimpi pulak. orang kata kalau kita mimpi pasal seseorang tandanya orang tuh tengah rindu dekat kita. betul ka? baru 1st time tahu neh. wallahualam. orang yang kata. mitos mungkin.

tapi masalahnya, malam tadi aku mimpi pasal seseorang yang aku benci kurang gemar perangainya. bukan benci ya, cuma kurang gemar. mama kata tak baik benci dekat orang nanti orang yang kita benci tulah jadi orang yang paling kita sayang. ohh tak nak aku jadi lesbo.




so  macam mana? apa maksudnya tuh? tak mungkin beliau rindu dekat aku. oh no no  no no.


*kelakar. aku takdalah percaya sangat mimpi-mimpi neh. mainan tidur. tapi seronok juga dapat debik-debik beliau dalam mimpi tuh. whoahahahaha !

No comments:

Post a Comment

Ha?