Pinjam telinga

morning peeps !

hush ! rasa gigih gila bila update awal-awal pagi ni.


*ihsan google


kau pernah pinjam telinga orang? or pernah pinjamkan orang telinga kau? aku pernah. selalu. jangan fikir aku ada telinga portable okay.

seronok sebenarnya bila jadi pendengar setia. cuma masalahnya bila dengar daripada 2 pihak kena faham lah sebab dia akan jadi 2 versi yang mungkin berlainan or totally lain. mungkin. cuma nak kata, macam mana pun genre cerita makhluk-makhluk tersebut, 'just hear and listen'. be a good listener. because it'll make people relief. bukan susah, tadah telinga saja.

heh. apsal aku concern pasal telinga ni?

because now,

i'm all ears !

for now and future.


doakan aku jadi well-appointed pakar telinga someday. sebab sekarang pun aku dah rasa macam gasping for air. cpr ! cpr !

eh, bukan telinga saja taw. kau boleh pinjamkan bahu sekali. mungkin.

No comments:

Post a Comment

Ha?