Beliau


kita bukan sesiapa nak puaskan hati semua orang
kita bukan sesiapa nak paksa dia buat itu ini
kita bukan sesiapa nak larang dia itu ini
kita bukan sesiapa nak marah orang sesuka hati
kita bukan sesiapa nak atur hidup dia
tapi kita
sesiapa yang x pernah berhenti doa untuk dia
sesiapa yang selalu nak ambil tahu pasal dia
sesiapa yang x pernah lupa tentang dia
sesiapa yang ambil berat pasal dia
sesiapa yang sentiasa harap dia gembira
tapi semua
bukan senang kita nak dia tahu
bukan senang kita nak bagi dia rasa
bukan senang kita nak bagi dia sedar
bukan senang kita nak bagi dia rasa selamat dengan kita
bukan senang nak faham hati orang dan
bukan senang orang nak faham hati kita
tapi senang bila
kita cuba faham diri dia
kita toleransi
kita sabar
kita
ya, kita. 
jadi
sayang kawan-kawan kita
sayang insan disekelililng kita
sayang orang yang sayang kita
sayang mereka yang hargai kita.

love them whoever they was
even they used to make u mad.
they still homosapien
just like u
love your friend people!


^.~ v
happi 20 peeps
semoga berbahagia wif dotdotdots ;p
have a blast dear !




3 comments:

  1. yep2...
    aku sentiasa doa kan ko ngan aku bhgia..
    opsssss...
    maksud aku..doa kan ko n aku nye sekali..

    ReplyDelete
  2. sayang kawan tinggal2kan.




    ah pedih!!!

    ReplyDelete
  3. kay : heh, kau ni ayat banyak gula-gula huh? aku doakan kau ^.^

    joli : sayang laki lupa2kan




    ah perit!!!





    bahahaha!

    ReplyDelete

Ha?