Haru-biru


empatbelasoktober
hari anniversary keberanakan aku
bai bai teen.

apa silap entah malam semalam tapi sumpah, otak macam nak pecah ! tataw apa yang aku dah buat. sakitnya huh.. Allah saja yang taw. kalau diikutkan aku dah hantuk kepala neh dekat dinding, sebotol minyak kapak juga aku telan. redho, apa nak jadi pun jadilah. nasib, aku waras lagi. but ai swear, it was like HELL !

btw

kepada yang kol
kepada yang text
kepada yang menggegar
kepada yang bagi lagu
kepada yang bagi itu, ini and all stuff
and kepada yang concern


TENKIU VERY MUCHO PEOPLE
having u guys is da most precious things and gift for da rest of my life
heart them all so tite2 !


to my special one,


mama
terima kasih sebab beranakkan me.
ayah
terima kasih dah 20 tahun jaga me.

terima kasih for all stuff
terimaksih for WUJ2444
(^.~)v


4 comments:

  1. terharu x aku wish 'pling' awl?hooyeahh!

    nyway..2 no plat kete ke moto.aku kompius sket..=,=''

    ReplyDelete
  2. skang telan minyak cap 2 singa la. baru garang!

    ReplyDelete
  3. alem : yeahh. terbaek ! tuh plat kereta lembu aku. jemput naik..

    Joli : heh. aku guna resepi turun temurun lah

    ReplyDelete

Ha?