Mati hidup semula

hi all.

rasa macam mati hidup semula then mati balik. ouh okay, x baik cakap macam tuh.


pengsan sedar semula then pengsan balik. haa ! kan lebih cantik macam tuh.


pengsan sedar balik. lega getting better from that weird sickness. mama kata aku x pernah kena sakit macam neh then khairul kata ini kan ujian Allah. Dia baru uji sikit. hm agree. apa yg teruk kena telan ubat yg berkoyan-koyan which benda paling susah untuk aku. haish macam-macam lah kau kan.

sedar semula then pengsan balik. dah elok kena jaga diri baik-baik sebab 'private nurse' dah xda. semua pun tahu bukan kerja dia nak jaga kita seorang dan selamanya. ramai lagi yang perlukan dia. cuma terkilan x sempat nak sambut besday sama-sama. tatpelah. terima kasih, awak dah jaga saya dengan sangat baik !

hey, cut the crap !

realiti.

result? LULUS, TERUSKAN PENGAJIAN. haha. alhamdulillah.

rindu. yes, rindu kau, kau, kau dan kau jugak.

allergic. tadi aku dah cerita kan.

gemuk. okay-okay, 2 kg 2 bulan. okay lah tuh kan? arghhh !

kolej. tiba-tiba semangat nak balik. yelah, mesti jijah, minah ngan joyah dah rindu aku gila babeng.

kelas. wallawehh ! minggu neh xda langsung. ini sudah bagusss !

meeting. hey peliss lah. aku tanak fikir pasal kau lagi. huh.

lagi? lupa. dah malasss. sekian.



*adik kata nak yang terbaik kita kena jadi yang terbaik. janji, hidup baik-baik ya ! 

2 comments:

Ha?